NU UITAȚI SĂ FACEȚI CLIC PE POZE PENTRU A LE VEDEA ÎN ORIGINAL

duminică, 7 aprilie 2013

poeta Renata Verejanu și lansarea Revistei ”ITACA”


La Dublin a fost lansată Revista ”ITACA” în care e prezentă și poeta Renata Verejanu,
de la Chiținău, cu un minunat poem.
FELICITĂRI pentru toți scriitorii români (de oriunde) care au contribuit la editatea
acestei publicații minunate.

Oftat închis în auz

Mi-am turnat vorbele în palme, poftiţi:
Voi, patru anotimpuri flămânde de mine,
Serviţi.

Istovită de anii mei, nu încap în nici o oglindă
A celor patru zări; ca focul în lemne
Surâd blândă.

Oftatul, din suflet eliberat, s-a închis în auz,
Nu-l goneşte nici o rugăciune, nici o sudalmă –
Preludiu confuz.

M-am răspândit ca un zbor neterminat
Din casă în casă, din palmă în palmă –
M-am înălţat
În numele de Mamă.

Cronicarul culturii românești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu